U našoj ponudi nalaze se nove jedrilice renomirane tvrtke Beneteau koja već više od 120 godina potvrđuje kvalitetu svojih proizvoda kroz sustav konstantne inovacije.

Kada je Benjamin Beneteau proizveo svoju prvu jedrilicu 1884. godine, nije mogao zamisliti da će se njegova strast i ljubav za jedrenjem produžiti kroz generacija koja su ga pratila i s vremenom kreirala ime Beneteau kao jedan od najjači u svijetu nautike. Stećeni uspjeh u vođenju proizvodnje brodova je rezultat mukotrpnog rada, inovacija i duh pionira proizašlog od utemeljitelja koji je još uvjek kamen temeljac u nastavku poslovanja tvrtke kroz generacije.

Tvrtka Ultra d.o.o je službeni zastupnik za Beneteau u Hrvatskoj, mi smo naravno iskoristili duh vođenja Beneteau i kroz 16 godina poslovanja u ovom poslu smo nastavili poboljšati našu uslugu. Predstavljamo široki izbor novih i rabljenih Beneteau jedrilica i brodova s velikim brojem ponuđenih usluga kao što su najam jedrilica i charter management program.

Beneteau ponuda uključuje linije Oceanis i First s različitim dužinama od 20 do 62 stopi. Sve Beneteau jedrilice su rezultat vrhunskih projekata sa specifičnim karakteristikama za svaku liniju.

Naša ponuda rabljenih brodova uključuje jedrilice iz različitih Beneteau linija, no u našoj ponudi se nalaze i modeli drugih proizvođača, motorne jahte itd. Provjerite našu trenutnu ponudu…

Ako imate želju kupiti novu jedrilicu, a da pri tom ne želite imati brigu o njenom opremanju, vezu, održavanju, rezervacijama i ostalim troškovima koje plovilo donosi -nudimo Vam Charter management program.

Kao službeni zastupnik za Beneteau, Ultra d.o.o. je zadužena uz prodaju i za održavanje i servisiranje Beneteau jedrilica u Hrvatskoj. Ultra već nekoliko godina pruža vrlo profesionalne i specifične usluge u nautičkom svijetu.

Sa više od tisuću otoka prepunih prirodnim ljepotama Hrvatska je idealna destinacija za jedrenje.

Otoci
Pređenih milja
Brodova isporučeno
Sati na vašoj usluzi
Splitski Sajam Nautike 2022

Splitski Sajam Nautike

Splitski Sajam nautike CROATIA BOAT SHOW se vraća nakon dvije godine! Ove godine će se sajam održati na zapadnoj obali od 26.04. do 30.04., sa zadovoljstvom ćemo prezentirati naš principal i glavni brand Beneteau iz naše matične baze. Ovaj sajamm je idealan za nautičare koji žele doznati zadnje informacije iz nautičkog svijeta, taman prije nautičke sezone. Ultra Sailing će ove godine imati svoju hrvatsku premijeru i izložiti najnoviji Beneteau Oceanis 54 Yacht ''Big Blue''.

Očekujemo veliki broj posjetitelja i jedva čekamo vidjeti naše partnere, prijatelje i sve jedriličare na našoj prekrasnoj jedrilici, nadamo se i lijepom proljetnom vremenu.
U slučaju bilo kakvih pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Vaša Ultra

Vrijeme je za novi First 36

Vrijeme je za novi First 36

Novi brod na kojem smo zajedno s našim prijateljima iz Beneteaua radili gotovo 4 godine konačno je zakoračio na svjetlo dana.

Novi First 36 plovi već mjesec dana dok smo pažljivo prikupili slike i podatke za obradu i dijeljenje. Ona je prava ljepotica koja plovi na način koji je izmamio osmijehe na lica čak i najzagriženijih ''Seascapera''. Dobili smo najbolji rezultat u vidu spajanja dvaju svijetu u suradnji sa Beneteau.

Jedva čekamo da vam je pokažemo. Prvi trup je na putu prema Baltiku, broj dva u Beneteau-ov testni centar (Sea Trial) u Španjolskoj, a treći će ostati na Jadranu sa tvrtkom Ultra Sailing - njihova je glavna svrha da budu dostupni nautičarima kako bi je najbolje osjetili. Za one koji ne mogu više čekati, evo nekoliko slika i informacija koje će vas sigurno zainteresirati.

Olakšana brzina:

Vrijeme je za dobrodošlicu našem novom modelu iz First range, ponosnog pripadnika regatnih krstaša sa visokim performansama.S težinom od 4,8 tona i površinom jedra od 80 četvornih metara, novi First 36 jednostavno predstavlja drugačije iskustvo jedrenja.Zapravo, vjerujemo da je ovo prvi put da radimo u uskoj suradnji sa najvećim brodogradilištem, što nam je pružilo serijsku jedrilicu s velikim mogućnostima jedrenja, uz pristup prema srednjem ''tržištu'' cijena s velikom podrškom svjetske mreže zastupnika, a to će rezultirati jedrilicom prema istinskom jedrenju visokih performansi.

Kako je ovaj brod napravljen?

Cijeli brod je od kompozitne stakloplastike napravljen u ''infuziji-Vakum'' tehnologiji - uključujući pregrade i većinu unutarnjih dijelova. Gotovo svi unutarnji elementi pridonose strukturnoj čvrstoći plovila. 

Raznolikost stilova jedrenja

First 36 dizajniran je tako da odgovara raznim stilovima jedrenja: krstarenje s obitelji i prijateljima, kratkotrajno jedrenje, klupska natjecanja ili regate s cijelom posadom.Kako bi se sve to olakšalo, kokpit ima dva različita načina rada: jedan za jedrenje u regati i sportskom natjecanju i jedan za krstarenje.U načinu rada za regate, otvoreni T-kokpit ima dovoljno prostora da se bez napora kreće između manevarskih mjesta.



Više od samo 36 stopa

Prostori ispod palube su dizajnirani prema izgledu legendarnog First 40,7. Dobiveni volumen dolazi kao prirodna posljedica modernih & performanse optimiziranih linija trupa.

 

Novi Oceanis 60 Yacht

Novi Oceanis 60 Yacht

Redefinirana elegancija

Što jedrilicu čini jahtom? «Pozornost posvećena svakom detalju i izvanredno postignuće svega toga» kaže Damien Jacob, direktor proizvoda za jedrilice u Beneteau grupi. Dakle, dizajneri Oceanis Yacht 54, Roberto Biscontini i Lorenzo Argento, nisu napravili nikakve ustupke prilikom projektiranja nove vodoće jedrilice Oceanis linije. Ova prekrasna jahta za krstarenje oceanom nas uranja u svijet elegancije i sofisticiranosti. Suvremeni, ali bezvremenski elegantni 18-metarski profil trupa Oceanis Yacht 60 definitivno podsjeća na mlađoj sestri Oceanis 54 Yacht. Suptilna interakcija proporcija i nježna percepcija prostora stvaraju onu vrstu prostora koji obično nalazite na jedrilici od 62 stope, zadržavajući elegantan dizajn i izvrsne sposobnosti na moru. Ove jedinstvene značajke rezultiraju pravom jahtom s plavom vodom koja nudi izvanredne performanse, ali ju je lako skratiti.

 

Optimalni dizajn za savršenu plovidbu

Veliki kokpit pruža sigurno i slobodno kretanje. Široke bočne palube prolaze oko upravljačkih mjesta i nude prolaze bez prepreka do prednjeg djela palube. Ovaj jedinstveni raspored iznova osmišljava središnji koncept kokpita. Iako su dva identična stola i područja za sunčanje standardna oprema kod Oceanis Yachts modela, posebna je pozornost posvećena konzolama za upravljanje. Uz dvije prave kormilarnice, kontroliranje kursa broda je jednostavno kao i upravljanje jedrima, prema vjetru ili obrnuto. Skiper može izvesti sve potrebne manevre iz jednog mjesta, što je predstavlja veliku prednost na velikom brodu kada se plovi s kratkim relacijama. Inovativni bimini koji se integrira sa lukom (Rollbar) glavnog jedra, čuvajući tako škotine sigurnima i van ''puta''. Ovisno o vremenu i dobu dana, posada će uvijek pronaći najbolji kompromis između zaštite i protoka zraka.

 

Na velikoj jedrilici je jedrenje bitno koliko i komfor u sidrenju ili na bovi, velika krmena platforma pruža jednostavni prilaz moru za kupanje i jednostavno je rješenje za pristup garaži gdje možete smjestiti gumenjak u dužini do 2,8m. Uz garažu za gumenjak postoji i način kako jednostavno ubaciti gumenjak u moru ili ga vratiti kroz vodilice sa kolima. Novi sustavi praćenja kao ''Ship Control'' ili ''Seanapps'' mogu vam pokazati što se događa na brodu dok ste prisutni ili ne, bez nadzora ili napora.

Elegantan unutarnji prostor za druženje

Dok se budete spustili prema salonu susrest ćete se s puno prostora i svjetla te s cjelokupnim dojmom volumena i uravnoteženih proporcija. Kuhinja Oceanis Yacht 60 sada je pozicionirana na sredini broda, gdje je manje vjerojatno da će vam kretanje smetati. Kuhinjski prostor zauzima cijelu širinu, sa spremištem i hladnjakom lijevo, te sudoperom, pećnicom i perilicom posuđa na desnoj strani. Ima dosta prostora za pohranu, a radne ploče su dovoljno velike.

Raspored salona pruža veće prostore za uživanje i komforno druženje sa prijateljima; šest osoba može se udobno smjestiti oko stola koji gleda prema dnevni boravak uz mekanom sofu, idealnom za opuštanje na moru ili na sidrištu. A zakrivljeni navigacijski stol omogućuje skiperu da se okreće i sudjeluje u razgovorima na brodu! 

Dostupna u verziji s 3 kabine i 3 kupatila, Oceanis Yacht 60 dolazi s dvije različite završne obrade: u boji orah kao standard i u boji svijetlog hrasta kao opcija. Stručnjaci u BENETEAU-u, vjerni svojoj dugoj stolarskoj tradiciji, posebnu su pažnju posvetili stolariji. Mnoge značajke oblikovanog drva se uklapaju u skladu s velikim lakiranim bijelim površinama i usklađene su s ekskluzivnim presvlakama. Zajedno stvaraju izrazito elegantnu atmosferu.

 

Najzahtjevnijim vlasnicima svakako će se svidjeti glavna vlasnička kabina. Nakon što prođe glavno kupatilo, prostor se otvara prema krevetu s desne strane, obložen opsežnim prostorima za pohranu. To jamči privatnost i ujedno nudi zadivljujući pogled na more. Obloge su pažljivo odabrane kako bi se stvorio osjećaj dubine trupa u kombinaciji s prozorima. Istegnuta tkanina obuhvaća zakrivljene oblike plafona i trupa kako bi se stvorio savršen vizualni kontinuitet unutar ovog predivno opuštajućeg i luksuznog prostora. S čistim dizajnom, optimiziranim rasporedom i vrhunskom opremom, nova Oceanis Yacht 60 jasan je korak u potrazi za izvrsnost. Izgrađena u Saint Gilles Croix de Vie u Francuskoj, Oceanis Yacht 60 bit će prikazana na Cannesk Yachti Festival u rujnu 2022.

 

 

Novi First 36 - Premostimo Jaz

Novi First 36 - Premostimo Jaz

PREMOSTIMO  JAZ :

POTPUNO NOVI BENETEAU FIRST 36

Novi BENETEAU First 36 je dobio zadaću da premosti jaz između visoko tehnološki razvijenih regatnih brodova i uobičajene grupe višenamjenskih jedrilica pod srodnim nazivnikom cruiser-racer.
Da bi bili još precizniji, čak i standardna verzija novog First 36 ima razvijenu sposobnost  glisiranja već u uvjetima vjetra srednje jačine, uvjetima moderate breeze.

Kao i uvijek to i nije bio i jedini projektni zadatak ispred grupe projektanata i dizajnera novog Firsta.
Tokom 40 godina jedrilice pod oznakom First su bile sinonim za garanciju upravo veoma zahtjevnih dvojakih karakteristika poput komfora, jedriličarskih performansi, upotrebljivosti, elegancije, visoko-tehnološke konstrukcije i opet prihvatljive cijene.
Novi First 36 se nimalo ne razlikuje od svojih prethodnika!

New First 36

Ključni pokazatelji:

  • Mala ukupna težina jedrilice koja pruža iskustvo glisiranja u ruke manje iskusnih kormilara i posade
  • Iznimno precizan i praktičan raspored palubne opreme koji pruža mogućnost jedrenja u smanjenoj posadi (1-2) , ali i u punoj posadi
  • Praktična i jednostavna unutrašnjost u rasporedu od tri kabine sa veoma inovativnim detaljima koje daju mogućnost potpunog luksuza krstarenja i na duži period

ZAMIŠLJEN I ODREĐEN OD JEDRILIČARA ZA JEDRILIČARE
_________________________________________________________________________________

Kompletan projekt je koordiniran i vođen od strane Kristijana Hajnšeka, CTO-a od poznatog jedriličarskog branda malih brzih i veoma pouzdanih jedrilica Seascape, kao nosioca projekta u uskoj suradnji sa ekipom iz BENETEAU-a kako bi se upotrijebila regatna konstrukcija i tehnologija proizvodnje trupa u segmentu proizvodnje tzv. cruiser-racer  vrste jedrilica.
Na ovako iskusan tim proizvodnih projektanata postavljen je idejni tim elitnih međunarodnih dizajnera, svih od reda strastvenih jedriličara sa mnogo godina ozbiljnog staža u profesionalnom jedrenju.

Brodski projektant – dizajner: Samuel Manuard

Trenutno najuspješnije i najčešće spominjano  ime u od-obalnom profesionalnom regatnom jedrenju, pogotovo za brodove sa minimalnom posadom, gdje njegovi brodovi pobjeđuju redovito u klasama; Minitransat , Class 40 i IMOCA 60. On je također i dizajner nove generacije malih Firstova 14 , 18 , 24 , 27 stopa.

Strukturno inženjerstvo : Pure Design&Engineering

Tim projektanata sa Novog Zealand-a koji su radili u svom dijelu posla i najzahtjevnije projekte poput u ekstremnom svijetu regatnog jedrenja dobro poznate: TP 52, AC75, AC72, IMOCA 60, i C Swan projekata, kao i veoma luksuznih i brzih jedrilica pod oznakom one off yacht brodova.

Dizajn : Lorenzo Argento

First 36  uz veliko iskustvo i znanje Lorenza slijedi njegov i isti dizajnerski jezik svoje veće sestre – First Yacht 53 – ili bez-vremenskih estetskih projekata poput najpoznatijih Wally i Brenta Yachts jedrilica

Inovacije i istraživanje : Gigodesign

Studio industrijskog dizajna, poznat po razvoju i inovacijama na raznim poljima industrijskih procesa obrade sa mnogobrojnim Red Dot nagradama u esencijalnim razvoju inovacijskih mogućnosti i procesa.

MODERNO ISKUSTVO JEDRENJA

Zbog jednostavno zamišljenih osnovnih komponenti karakteristika novog BENETEAU First 36, očekujemo da će ovako definirana platforma nove jedrilice biti zaista britko i sjajno oružje u klupskim natjecanjima pod i premjerima poput ORC-a i IRC-a. Iz istoga cijeli proces dizajniranja osnovnih linija trupa je bio prilagođen posebnoj vrsti balansa između lako glisirajućeg trupa u jedrenju niz vjetar i trupa sa karakteristikama brzog i stabilnog jedrenja sasvim uz vjetar.

FUNKCIONALNOST U JEDRENJU

Pozicije 6 radnih palubnih vitala, kormilarskih kola i ostale palubne opreme za jedrenje je testirana u više različitih modela palube i kokpita u punoj skali veličine 1:1  (mock ups), da bi se stvorila mogućnost potpune funkcionalnosti i jednostavnosti u rukovanju brodom u svim uvjetima jedrenja za minimalnu ili potpunu regatnu posadu.
Detalji poput posebne offshore bokaporte na pramčanom dijelu palube ili skidajućih klupa kokpita pokazuju prioritet funkcionalnosti kao stila u razmišljanju kroz cijeli proces osmišljavanja detalja u procesu projektiranja broda.

Standardni aluminijski jarbol i lijevana čelična kobilica od čelika visoke kvalitete su odabrane kao detalji koji dozvoljavaju i konačnu prihvatljivu cijenu broda.
Istovremeno Sam Manuard, kao glavni projektant, daje posebnu pažnju modernom dizajnu oblika  trupa kao ključnom sastojku uspješnosti i zahtjevnosti ovog projekta, i to upravo kao iskustvo svih njegovih dosadašnjih veoma uspješnih projekata.
Gaz od 2,25m je odabran kao kompromis između natjecateljskih osobina jedrilice i broda jednostavnog za upotrebu u svim prostorima plovidbe i priveza.

Cockpit - New First 36

REGATNI RASPORED PALUBE

U regatnom rasporedu, širok i moderan kokpit bez klupa za sjedenje dozvoljava različite položaje posade za namještanje jedara i kormilarenje, za samo jednog ili dva člana posade ili posadu u punom broju.
U ovakvom rasporedu, stol u kokpitu i klupe se skidaju otvarajući ogromni radni prostor u kokpitu.
Dosta viši položaj od uobičajenog  za kormilarenje, ostavlja dovoljno prostora kormilaru da se pomiče i radi prema naprijed veoma jednostavno sa vitlom Genove što je u jedrenju sa smanjenom posadom (1-2) iznimno važno.
Položaj vitala u kokpitu dozvoljava jednom ili čak dvojici članova posade, ako se jedri sa punom posadom, da rade sa nogama u kokpitu na vitlima glavnog jedra, kao i na vitlima Genove.

Položaj vitala također dozvoljava unakrsno posluživanje Škota sa zavjetrinske strane u privjetrini.
Harken, Ronstan, Spinlock, i Antal palubna oprema je upotrijebljena u kombinaciji najbolje efikasnosti.

RASPORED PALUBE ZA KRSTARENJE

Kad skinete posebnu regatnu opremu za rukovanje regatnim jedrima i odlučite ploviti sa obitelji na krstarenju ili običnom dnevnom jedrenju, sjedala u kokpitu sa jastucima povećavaju sjedeće površine i skladišni prostor konopa za privez, bokobrane i sl.

Stol u kokpitu je dovoljno velik da za njim ugodno sjedi posada od 6 odraslih osoba.
Dodatno, dizajneri su osmislili i dodatnu platformu za kupanje koja daje ugodan prilaz moru sa minimalne visine, bez da na bilo koji način umanjuje pomorske osobine broda u plovidbi.

NAJVEĆI BORAVIŠNI PROSTOR PODPALUBLJA U SVOJOJ KATEGORIJI

Širina trupa BENETEAU First 36 dozvoljava veoma prostoran raspored svih elemenata unutrašnjosti usporediv u prostoru sa svojim mnogo većim prethodnicima poput legendarnog modela First 40.7.

Jednostavnost, komfor i višestruka upotrebljivost elemenata unutrašnjosti razvila je First 36 između i unutar klasičnog  rasporeda sa tri kabine.

Najveću dominaciju unutrašnjosti salona preuzima središnji hladnjak sa dodatnom i sklopivom kuhinjskom površinom, na ovaj način kuhinjski prostor ovog broda ulazi u kategoriju puno većih jedrilica, kao veoma bitan element korištenja broda.
Prolazni prostor oko stola sa posebno sklopivim salonskim stolom dozvoljava i u jedrenju iznimno veliki prostor za slaganje jedara i opreme prema potrebi rasporeda težina, ovisno o uvjetima plovidbe, tzv. stacking.

Idući i protiv  trenda modernosti i suvremenosti, 36-stica pruža i klasičan i veliki navigacijski stol.
Zbog važnosti istog u navigaciji dobijemo i dodatan uredski prostor u slučaju korištenja kućnog ureda na brodu.
Dvije prostrane Bokaporte u svakom prostoru dozvoljavaju ventilaciju unutrašnjost broda na najbolji mogući način i sa dovoljno prirodnog svjetla.
Istovremeno za vrijeme plovidbe brod posjeduje i indirektna crvena svjetla za osvjetljavanje interijera kako bi prijelaz iz noćne plovidbe u unutrašnjost broda i obratno bio što efikasniji. 

Tri kabine sa jednostavnim pristupom dvostrukim krevetima u tzv. queen bad dimenzijama i veoma inovativan okretni  toaletni prostor sa značajkama svijetle unutrašnjosti dodatno naglašavaju veličinu prostora i funkcionalnu upotrebu svakog važnog detalja za duži boravak na brodu.

OSNOVNE KARAKTERISTIKE:

Dužina trupa : 11,00m /36-1 feet

Širina: 3,80m / 12-6 feet

Očekivani deplasman (MLC): 4800 kg / 10580 Ibs

Gaz standardn : 2,25m / 7-4-6 feet

Balast : 1550kg / 3420 Ibs

Površina jedara UZ VJETAR: 80 kvadratnih metara

Površina jedara NIZ VJETAR : 180 metara kvadratnih

Početna cijena plovila Dap brodogradilište SLO : 198.000EUR + PDV

 

SVJETSKA PREMJERA

SVJETSKA PREMJERA  za BENETEAU First 36 će biti na sajmu u Dusseldorfu u Siječnju 2022 godine.

O NAMA

Povijesno ime grupe Beneteau, BENETEAU, je pionir u razvoju rekreacijskih plovila na jedra od samog osnivanja.

Sa 35 veoma uspješnih modela, BENETEAU nudi svu različitost zaista velike ponude, ali sa vodećim osobinama svakog modela u svakoj kategoriji posebno.  

Sa jednom idejom zajedničkom za sve, idejom potpune inovacije u načinu korištenja brodova koja omogućava veoma širokoj i različitoj publici priliku da uživa u plovidbi i životu na moru i uz more, i to na veoma različite načine. 

Sve kako bi svoj avant-garde pristup ostvario dostupnim svim ljubiteljima mora i plovidbe.